torsdag 3. august 2017

DT- bidrag for Papirdesign: Rammekort til bryllup

 Hei!
I dag vil jeg vise dere et bestillingskort jeg har lagd.
Et bryllupskort hvor ønskene var å han med bilde av brudeparet, bryllupsdatoen og plass til pengegave, i brunlige toner.
Jeg valgte å lage et rammekort, da blir bildet det naturlige fokuspunktet og pyntens jobb bli å komplementere det.
 Jeg fikk også lurt med litt metallkartong i rose´gull som jeg er så glad i!
Bryllup er stanset ut to ganger og limt oppå hverandre for å få bedre hold, siden den ikke ligger flatt.
 Inni har jeg stanset ut to forskjellige dies, de også i rose´gull, i stedet for å bruke stempel, som jeg vanligvis gjør. Syns jeg fikk fram et "eksklusivt" uttrykk ved å gjøre det sånn!
 Pengekonvoluttens størrelse er målt ut fra Ramme 2- diesens størrelse, da jeg ville bruke den som lukkeklaff. Den er lukket med magnet, så holder pengene seg på plass.


Produkter:
Ark:
Gledelig jul - Pepperkakebyen PD 16015
Hell og lykke - Sammen for alltid, beige PD 15027
Dies:
Blad PD 17264
Kjære brudepar PD 17263
Ramme 2 PD 16202
Bryllup PD 15133
Til lykke PD 15120
Pynt:
Rufseroser, hvit PD 94
Roser, brune store
Tulipaner, hvite store
Tulipaner, hvit PD 142
Blonde, båndpakke brun PD 614

Takk for at du titter :)
Håper du ble inspirert!

Kreativ sommerklem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar