søndag 6. mars 2016

Marsutfordringen hos Papirdesign

Da er vi godt i gang med marsmåned, og på tide med ny utfordring hos Papirdesign.
Denne gangen har vi to moodboards som utgangspunkt.
Begge moodboards og selve utfordringen finner du

Jeg har brukt det "blå" moodboardet og lagd denne layouten:

~FRISTUND~

På bakgrunnen har jeg brukt stensil + Distress Ink, deretter stemplet med to forskjellige bakgrunnstempel, for så å splætte litt med Dylusion Ink spray.
Så har jeg satt sammen et cluster av mønsterpapir som jeg har puncha i kantene, så hvit bølgepapp, fotografiene i to lag over der igjen, og så stukket inn pynt og småord litt her og der.
Ellers pynta med dotter, en button og bokstaver.
 På baksiden av layouten har jeg festa en tag hvor det står:
"Når man er født inn i "Generasjon Prestasjon" har man ofte en travel hverdag selv om man bare er et barn... - skole, lekser, treninger, plikter hjemme, være med venner ++
Da kan det være godt med ei fristund i ro og fred, med litt nettsurfing"

Nærbilder:


Produkter:
Ark: Muligheter PD 16142 Laptop + PD 16143 Stjerner
Stempel: PD 13796 Kretsbrett + PD 13798 Pad og Pod
Klistremerker: PD 14933 Alfabet, sort
Annet: 3D- puter, dotter + button


Håper du finner tid til å bli med på utfordringen du og!

Kreativ hilsen fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar