tirsdag 1. september 2015

Splash

Ny layout lagd til en utfordring hos
 
 
Her har jeg ikke brukt mønsterark, men heller lekt meg med PL- kort :)
På bakgrunnen har jeg brukt stensil, paste og spray.
På bildet ser du min sønn og meg, som får oss en skikkelig dusj av sjøsprøyt! :D
Produkter:
  • Finnabair - Texture Paste
  • Dylusions Ink Spray
  • Tim Holtz - Stensil - Zigzag
  • Bo Bunny Misc me! - PL- kort
  • Simple Stories Snap! - PL- kort
  • Papirdesign - 3D- puter
  • American Crafts - Thickers
 
 
Takk for at du titter :)
 
Klem fra Renate
 

6 kommentarer:

  1. Stilig! Godt å se at kortene kan brukes på lo også! Flott tolkning av skissa!
    Takk for at du deltar på scrappegarasjens utfordring!
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Flott skisse Christin har lagd :)

      Slett
  2. Herlig tolkning av skisseutfordringa hos Scrappegarasjen! Takk for at du tok utfordringen. DT-May Linda

    SvarSlett
  3. Kjempefin layout, takk for at du deltok på skisseutfordringer hos Scrappegarasjen denne måneden.

    SvarSlett