lørdag 21. juni 2014

DT- bidrag for Papirdesign LO Gutta i mitt hjerte

I forbindelse med blogghoppen til utfordringsbloggen Scrappelyst,
som Papirdesign sponser med flotte premier,
har jeg lagd et bidrag:
 
En maskulin layout av
"Gutta i mitt hjerte"
 
Nærbilder:
Chipboardhjertene er kledd med mønsterark.
På alfabetstikersene og på det lys blå panelet ser det ut som jeg har sydd,
men det er bare skriblerier med ei tynn penn... ;)

Kult tekststempel opphøyd med 3D- limputer.
Button & dotter passer overalt!

Stemplene på bakgrunnen har jeg brukt hvitt embossingpulver på,
og de er sååå stilige!
Produkter:
Skolestart PD 13847 Tavle, Forventning PD 14891 Dataspill,
Forventning PD 14874 Gratulerer, blå, Data- Lykke PD 13751 Web
Stempel: PD 13790 Hei på deg, PD 13796 Kretsbrett, PD 13795 Fri som fuglen
Alfabetstickers PD 101 Hvit
Chipboardhjerter, kledd med papir
Button, Dotter & 3D- limputer
 
God helg!
 
Hilsen
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar